marți, 28 octombrie 2008

prezent

M-am schimbat eu sau cei de langa mine?Inceputul e greu,nu vreau sa o iau de la inceput...de ce as vrea;mai bine continui.Te-as vrea din nou pe tine dar cine esti tu si cand te-am avut?Am revenit in Bucurestiul ce ma sufoca si ma mentine in viata,in orasul ce lasa urme in privire si pe corp;erau urmele tale.Atragem mereu fiinte mai slabe decat noi?Dar daca noi suntem cei puternici atunci din perspectiva celorlalti suntem mai slabi?
Sambata-ma plimbam singura fumand o tigara,strazile pustii...te-am vazut si atat.Cineva imi spunea:daca te intalnesti cu o persoana o data sunt mari sanse sa n-o mai intalnesti niciodata,daca te intalnesti de doua ori va fi sigur si o a treia oara...Imi vine sa rad!Mi-e dor de orasul strain in care am redescoperit libertatea,orasul fara limite si eu la fel.Sunt pregatita sa merg singura?Adorm si te sarut.Ma-nfioara imbratisarea noului.As iesi pe strazi sa-ntampin noaptea-ntr-o suflare,as privi Magheru de pe un pervaz strain sau orasul de p-un bloc,as fugi de constiinta si-as ramane suspendata-n timp.
Sunt eu...un inger ramas fara constiinta

2 comentarii:

Alex spunea...

am citit mai demult ceva ce mi-a placut prea tare : "atunci cand ai de facut zece pasi, primii noua sunt doar jumatatea drumului."
eu sper sa redevii un inger (o ingerasa) cu constiinta, cu amintiri si cu aripi frumoase... si de pe vreun pervaz strain, de pe nu stiu ce bloc sau pur si simplu de la inceputul unui zbor, sa iti aduci aminte de al zecelea pas...

Ana St. spunea...

mtreb daca e adevarata chestia cu daca vezi o perosna de 2 ori o vei vedea si a treia oara...nu stiu de ce dar eu asa sper sa fie :)