marți, 4 decembrie 2007

Ploi prin cafenele


Schimb viitorul numai gandindu-ma.Pot avea tot ce-mi doresc fara sa spun o vorba.Intotdeauna am fost sigura ca magia exista...de ieri am si aflat-o.Nimeni nu ma crede ca nu locuiesc printre norisori de vise!Sunt aici ca si voi,cu picioarele pe pamant,pamant de ganduri frumoase. Optimismul nu face rau...statisticile arata ca optimistii traiesc in medie cu 5 ani mai mult(da,gabi,eu si statisticile).

Azi am fost la o cafenea la care-mi doream de mult sa ajung-Festival 39.Stilata,atmosfera calda, chelneri draguti ;),multe fotografii,povesti,lumanari,amintiri povestite de fiecare perete,coltisor.P.Am stat si-am citit cu-n pahar de vin rosu ce poposea nepasator pe masuta din lemn vechi.M-am simtit pierduta-n timp alaturi de Leo Greif...M-am simtit bine dar nu se compara cu iubita si mult regretata Cafenescu :..(

Sunt in cautare de locuri ce te fac sa te simti acasa,sa visezi,sa simti bucurie si sa zambesti fara motiv,in cautare de oameni speciali,de zile insorite,de ploi racoroase,de ganduri ce schimba lumea cuiva...

Un comentariu:

brash spunea...

Pai cautam. Deja avem vreo 2 restante, asa ca let's get to it