marți, 11 decembrie 2007

prajitura cu ciocolata


Am fost la munte,m-am dat cu tiroliana,bungee jumping nu am facut inca-pana la vara mai e,am strans si lemne pentru focul de tabara(unde domnul "topor", ce locuieste in orasul pantelimon care are si policlinica cu termopane si strazi asfaltate pe alocuri-dupa descrierea facuta de el,a insistat sa care un trunchi de copac-ai auzit bine un copac intreg,pana la mormanul de lemne bineinteles ca domnul "superman" a la pantelimon n-a reusit din motive evidente si tot din motive evidente nu am strans nici multe lemne).

Ne-am intors,obositi,fericiti ca am respirat aer curat si ca am evadat din bucuresti macar pentru doua zile.

Azi am mancat prajitura cu ciocolata alaturi de un prieten.Parca e mai dulce cand compania e potrivita.Am indulcit si vremea si marea ce va veni in weekend.Sa radem a Craciun si-a primavara!

3 comentarii:

thian1899 spunea...

deci in sfarsit ai primit prajitura cu ciocolata. iei:)

Ana St. spunea...

stii unde se face bungee-jumping? caut de ceva vreme si nu gasesc :(

Mr Sun spunea...

prajituuuri :X