luni, 10 martie 2008

rugaminte


privesti in neant sperand ca voi fi acolo ca de fiecare alta data.cum iti spun ca te vreau,cum voi sti ca nu se va dilua si aceasta pierzandu-se.Traiesc prin plimbari lungi,ma dor talpile dar nu ma pot opri din mers.acum vad altfel orasul,nu-l mai simt departe,m-a acaparat,am devenit o parte din el,meschina,distanta,incapabila de sentiment.Orasul ce transforma fluturii in muste,florile in maracini si ochii mei gri inlacrimati.trenul fuge cu scartait prelung de roti,metal intalnind metal; privesc pe geamul murdar dar noaptea e densa,nu ma vad decat pe mine reflectata in el,sunt trasa la fata de dor si de plans;parul mi-e ravasit-nu mai sta prins,2 suvite se sprijina pe fruntea incruntata.bratul ma doare,si capul si apoi undeva inauntrul meu...acolo doare cel mai tare.unde te vreau?unde esti?cum sa traversez muntii fara harta?ghideaza-ma in intuneric si nu ma lasa sa mai plang.saruta-mi pleoapele noptii cu buze crapate de ziua...afla-ma

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am aripile mici...atat de mici incat abia pot a ma ridica de la sol. Visez sa zbor. nu stiu daca voi reusi...dar sper...si nimic in lume nu o sa-mi destrame visul,dorinta. Asa mica si prapadita te iau in spate daca e sa te prabusesti, ne prabusim amandoua...daca e sa ti se naruie visele ne-avem una pe alta si impletim impreuna alte si alte vise. Hai...te-ai prins bine? Decolam...

Alex spunea...

frumos de tot articolul tau si de-a dreptul superb finalul "saruta-mi pleoapele noptii cu buze crapate de ziua...afla-ma" ... si frumos si comentariul sophiei ;)
ai grija de sufletul tau, ingeras mic si de visele tale in culori !
Somn usor !