miercuri, 5 martie 2008

cand nu vrei ziua ta

A venit iar frigul si tot n-am revenit la sentimente mai bune.Azi cant si rad si iubesc pentru ca maine sa vreau sa plang.Apoi vine si ziua aceea,ca oricare alta...Cine sau ce ar trebui sa o faca mai speciala?Cui ii trebuiesc zile de nastere?Sa mai constat ca a mai trecut un an,ca m-am schimbat,ca poate nu e ziua mea ci e a ei?Sa fac bilantul si sa fiu dezamagita de mine?"Ce cadou vrei sa primesti?" ce intrebare aiurea...de parca ar fi un raspuns corect;daca spun un ceas de firma e prea scump,o excursie undeva doar cu tine la fel,o floare nu vreau(de ce obisnuiti sa daruiti cate o floare?doare sa cumparati mai multe nu atat de scumpe?uitati cliseul unui trandafir-folositi-va imaginatia!aripile nu le poti cumpara, iar nimic nu iti convine.Nu-mi pot pune dorinte in functie de bugetul tau,le am sau nu le am.Voi trece peste ziua mea ca si cand n-ar exista asa ca nu-mi spuneti la multi ani.nu vreau multi ani!nu vreau pupaturi false ce cersesc o bomboana.Cred ca voi fugi singura pe strazi ce n-am trecut niciodata...poate de ma voi rataci ma voi regasi.De ce nu iubiti pana la capat?de ce va impotmoliti la sfert sau la jumatate?as fuma o tigara doar de dragul de a o vedea in mana mea cu degete lungi,as sari de la etaj(asta-i doar de dragul prozei)doar ca sa vad daca pot sa zbor.sunt in fata ta si ma vezi cand vrei.vreau sa fim mai iubitori,mai puternici,mai loiali,mai sinceri...dar am invatat sa mint si eu s-a schimbat.pentru cei ce nu au uitat-ofer imbratisari.ne impiedicam unii de altii pe strada din pura dorinta de a fi imbratisati.Nu-mi spune-ti la multi ani ci iubiti iar eu voi fi fericita.

4 comentarii:

Anonim spunea...

iubesc pe toata lumea, ma urasc pe mine...

Alex spunea...

iubirea e ca un drum, c ao calatorie.. iar chinezii au un proverb : "Cand ai de facut 10 pasi, primii noua sunt doar jumatatea drumului."
La ... iubiti ani pentru maine ! :)

Ana St. spunea...

la multi ani...:D....8 martie :D

Mr Sun spunea...

eh io-s nascut de 1 martie.. sa vezi cat de misto e ca de ziua ta sa dai cadouri in loc sa primesti :-L
oricum nu ma plang :D anul asta a fost de senzatie