sâmbătă, 22 noiembrie 2008

in realitate

Mi-a crescut pulsul brusc si inima s-a oprit.Imi doresc sa te miros,sa ma las invelita in al tau parfum.Nu cred ca ti-am spus dar e parfumul meu preferat.L-as recunoaste oriunde dar doar tie ti se potriveste.Merg usor grabita pe urmele pasilor tai,nu te vad dar te simt.Azi a fost.Mi-am dat seama brusc si am inceput sa plang;nu era constiinta ci doar acum inteleg.Acum imi pare rau...pentru tine si atat.Probabil ca voi dilata timpul pana ma va vindeca apoi totul va fi simplu,sper sa nu imi pierd credinta pana atunci.Iar visez...da,ca-ntotdeauna.E mai frumos in vis decat aici asa ca uite-ma iar colorand pereti si visand la zborurui ce nu vor veni niciodata.Candva voi fi si maine aici dar altfel,o eu ce poate fi iubita de tine.Ma-ntorc in realitate dar e tot vis...doar realitatea visului meu

Niciun comentariu: