vineri, 21 noiembrie 2008

today has been ok

Am pasit in vis si am plecat acasa,grabita sa termin mancarea pana venea ea.Strazile erau atat de late si atatia oameni grabiti sa ajunga la propriile case.Inchid ochii si lumea-mi pare vazuta ca intr-o oglinda ce deformeaza.Verdele semafoarelor este mai intens decat becurile de pe strada.E noiembrie si se apropie Craciunul,deja au impodobit strazile-poate au uitat data.Miroase atat de bine a pateuri calde si prajituri,am iar 7 ani si tata imi cumpara twix pentru ca a luat salariul.Mi se pare ca merg atat de repede si toul se deruleaza pe langa mine ca-ntr-un film grabit.Copacii au murit...inca o toamna,acum doar cu mine.As vrea sa dorm,sa visez frumos,un altul si zambesc.
Iar mi-am pus masca.Mi se vad doar ochii ce-mi lucesc a rautate.Albastru s-a tulburat,dar nu ca la vederea ochilor tai,ci o tulburare murdara...
Am ajuns acasa;am aprins focul la aragaz,privesc pe geam negrul de-afara.E cinci si s-a intunecat.Perdeaua portocalie sta stramba.Pe fundal se aude "today has been ok".Tomorrow will to...

Niciun comentariu: