joi, 18 decembrie 2008

Draga Mosule de la Orange,

Plimbare pana la Orange Concept Store.Pasim in magazin si o Craciunita si-un Craciunel(cam pricajit si nu prea incantat) ne servesc cu bomboane si ne dau un cartonas pe care sa-i scriem Mosului ce vrem noi putand castiga un telefon habar n-am de care.Si am scris...


Nume:Maricica
Prenume:Floricica
Email:centrulsatului@yahoo.com
Telefon:n-am da-l castig de la voi


Draga Mosule,

In primul rand vreau sa te rog sa nu vii pe cos ci pe usa caci tata n-a avut timp sa il desfunde.Ai grija totusi la usa pentru ca scartaie si vezi cum o inchizi pentru ca geamul e crapat si sta sa cada,sa nu te tai(nu ca ai fi emo).Lapte si prajiturele nu-ti voi lasa pe masa pentru ca vaca au vandut-o la abator si prajiturile ingrasa dar voi fi bucuroasa sa impart cu tine mamaliga de aseara si usturoiul pe care le vei gasi in dulapul din bucatarie(nu te speria de gandaci-sunt prietenosi).Nu as vrea sa termin scrisoarea inainte de a-ti spune ce vreau sa imi aduci.Aveam o lista mai lunga dar pentru ca scriu aici la Orange Concept Store ca sa castig telefonul cu rintoane d-alea faine o sa-ti spun pe scurt:as vrea doua dildoage pentru mine si prietena mea(Ion si Vasile au plecat din sat de sarbatori,s-au dus peste deal la tarancile din satul vecin)si niste iarba(d-aia weed)to go with the flow.
Saru'mana si sa traiesti sanatos pana la anu'...macar.


Avem sanse de castig?Chiar vreau telefonul ala,poate merge mai bine decat mototolul meu care atunci cand scrii mesajul,te oresti si el scrie in continuare sau suna,apas sa raspund,ma uit la el cum mai suna timp de cateva secunde...sau nu suna,sau se-nchide sau ramane frecvent fara baterie dupa o zi sau sau sau...respira...nu-l schimb pentru ca nu vreau,cred ca m-am obisnuit cu el asa mai...incetinel de microcip...

Un comentariu:

Mango spunea...

Nu i.am spus telefonului meu niciodata 'mototol'. Nu stiu cum de mi.a scapat. I se potriveste atat de bine:)) Multumesc pentru idee:p
>:D<