joi, 18 decembrie 2008

is there more?

Is there more?Cand are de cand viata sa inceteze sa imi mai dea palme;ma ridic,cred ca totul va fi bine si apoi iar ma loveste...se spune ca ce nu te omoara te face mai puternic dar daca nu mor fizic,daca inauntrul meu se afla doar o fiinta inerta, dezgustata...daca inima mi-a murit?Ma simt singura,inconjurata de oameni ce nu-mi pot umple golul imens ce-l am in mine.Eram pe peron asteptam metroul...ma simteam doar inca un suflet intr-o mare de suflete flamande.Vorbesc,plang,rad,merg,dansez si nu simt-mint,simt doar ca ma doare.As vrea sa inceteze mai repede,sa dispara,sa fiu normala si aproape insensibila.Ti-am vorbit despre cum ma simt...as fi vrut sa-ti vad ochii,sa vad inauntrul tau cum te-ai simtit,sa stiu ca iti pare rau...poate doar asta,sa stiu ca iti pare rau.Spune-mi cum sa sterg tot ce simt?Poate tu stii,poate tu le-ai sters de mult.Nimic nu mai e la fel...nu vreau sa mai astept!Vreau sa nu imi mai doresc sa dispar,vreau sa vina si razele de soare,sa se intample iar ca inainte,sa stiu sa sper iar.Vreau doar sa nu te mai vreau.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Gay?