duminică, 8 noiembrie 2009

poate maine


Vad deja fulgii de nea ce imbraca asfaltul,ii vad deja din casa,pe geam...Tu stai cu capul pe genunchii mei iar eu simt ca ma frang in fiori de gheata ca si fulgii de afara...Fac o vraja si tu adormi...Alergam in cercuri iar formele raman acolo,o permanenta a timpului,o dilatare a clipei cand am inceput;du-ma iar la inceput!Pune intrebarile in tacere si lasa-le neascultate,uita raspunsurile si formuleaza simtiri. Nimeni nu a spus ca e usor dar nimeni nu mi-a spus ca va fi atat de greu.Visez noir ;sunt blocata intr-un scenariu ce nu este al meu...iar tu nu esti aici sa ma salvezi...dormi.Esti departe si eu nu ma voi metamorfoza ci voi fuziona trecut cu prezent.Imi impreunez degetele si mici luminite zboara pe pielea ta,urmele iubirii,cicatrici ce te vor durea cand te vei trezi...urmele mele.Poate maine frunzele vor inverzi iar ca apoi sa se transforme in muguri si sa infloreasca,poate maine imi voi gasi drumul,poate maine vom fi iar primavaraticii ce cautau forme in nori.As sparge o mie de oglinzi numai sa fie iar primavara.Le voi lasa sa cada jos si voi asculta sunetul,hai sa scapam de cioburile nemultumirilor...Caut visul,il gasesc si adorm impreuna cu tine

2 comentarii:

ivoire spunea...

foarte frumos:)

Unknown spunea...

foarte fain cum te exprimi si cum iti curg ideile

10x