miercuri, 23 decembrie 2009

povesti de Craciun

Unde sunt toate povestile?A venit iarna,a inceput sa ninga si magia a prins viata.Apoi totul a inghetat...am intrat pe un taram necunoscut.Trenul a intrat in gara si ma aflam intr-un Baragan ce-l recunosteam cu greu;copacii isi plecau ramurile inghetate cautandu-si refugiu spre pamant,locomotivele acoperite cu un strat gros de gheata isi continuau abandonul in triajul pustiit-pareau statui ale vremurilor trecute.Gardul de sarma ce inconjoara gara era din gheata impletita cu maiestrie de fantasticul ger iar asfaltul il descopeream oglinda sub bocancii cei noi.
Azi am incercat sa conving un copil ca Mos Craciun exista...n-am prea reusit.Se pare ca logica unei pustoaice de 10 ani este imbatabila.Mi s-a parut trist.Nu stiu insa pentru care dintre noi...poate pentru mne ca ma incaptanez sa cred in tot ce este ireal,in tot ce promite un strop de magie,in minciuni daca sunt ambalate frumos.
S-a facut mai cald cu cateva grade si totul e mocirla.Un Craciun bolnavicios,cu oameni uraciosi si falsi...un Craciun unde tot sper ca anul viitor cineva,undeva va reinventa magia pentru mine,va decora un pom golas cu frunze de hartie doar pentru un zambet sau imi va face un om de zapada din celuloza,cu nas dintr-un morcov,ochi de carbune si fular adevarat.Voi deja stiti asta...v-am mai spus-o...asteptarea este intotdeauna mai frumoasa decat faptul implinit.
Voi pe cine ati facut fericit Craciunul asta?Cu cat ati fost mai buni?Sau v-ati consolat,spunandu-va ca este o zi ca oricare alta si n-are sens sa va chinuiti...poate ati dormi mai bine daca ati arunca o privire si-n jur...
Eu imi doresc sa revina povestile...
Nu uitati: un zambet nu doare!

2 comentarii:

Sunshine spunea...

Povestile nu se pierd, revin odata cu magia Craciunului in sufletele celora care le asteapta!

Unknown spunea...

foarte,foarte frumos


LA Multi ani,si multa sanatate