luni, 26 mai 2008

jurnal de dorinte


Nu ma lasa in neant suspinand dupa tine.Te-ai gandit tu oare cat de tare doare ca te iubesc?Cat a durut sa tatuez chipul tau in fiecare dintre chipurile altora?Nu-mi vorbi daca nu-mi vei spune nimic.Nu ma atinge daca nu atingerea mea o vrei.De ieri imi tot ascund ochii rosii dupa ochelari...daca eu nu vad lumea,nici ea nu ma vede pe mine(jocuri de copii naivi ce credeu ca lumea incape in causul unei palme cu degete mici).Ma fac sa rad amintindu-mi de povesti de adulti in minte de copil.Cred ca cineva a incurcat borcanele si cele de copil au ajuns acum.Te-am visat de atatea ori real de ajunsesem sa incurc intentionat visul cu realitatea vrand sa ma refugiez acolo unde erai tu.Nu intelegi cat lupt cu mine sa nu te sun de 10 ori pe zi,sa nu-ti scriu pagini intregi dedicate tie,sa nu te sufoc.La naiba!Imi vine sa tip si sa lovesc!Imi plac mainile mele dar arata atat de bine tinute in mainile tale...M-ai facut sa scriu iar cum credeam ca nu mai pot.Citeste-ma caci sunt fila de jurnal!Vrand sa stiu ce vrei...

Un comentariu:

Anonim spunea...

toate gandurile tale scrise aici se regasesc si se zbat in fiecare dintre noi. dar cati oare au curajul sa recunoasca asta?
felicitari!