vineri, 30 mai 2008

I am your...

S-a-nserat si noaptea este cel mai greu.Ziua ma fortez sa uit gasindu-mi refugiul in orice ma poarta cu gandul departe...de tine.Ma-nec in cer privindu-l de o ora.S-au schimbat culorile,norii s-au tot transformat din ursuleti pufosi in monstrii infricosatori ai gandurilor mele apoi au disparut...doar norii caci monstrii au ramas.Se ivesc si stelele si tu in flashback-uri ce m-ametesc.Izgonesc amintiri cu ploi si-mbratisari pentru a le chema iar inapoi,reluandu-le de mii ori,retraindu-le. Privesc in gol de ceva timp si gandul ma aduce tot la tine,si te vad gandindu-te la mine.
Ne amintesc in parc.Ma tineai in brate si te aud spunand:"Nu-ti face griji nu-ti dau drumul"...iar mi-ai citit gandurile...
Sunt vesela acum ca apoi sa ma uit pe furis in jur doar de te-as zari privindu-ma. Ultima data!Nu-mi aminteam ultimul sarut...l-ai oferit cu disperare;a mea sau a ta?Acum il stiu,clar,dulce,umed,patimas,ultim
M-am prefacut intr-un colb si zbor cu-ntreaga mea lume...vad oamenii de sus si par atat de mici,dar eu zbor si nu-mi mai pasa.Dar stai!m-am trezit si nu sunt colb ci inger si nu pot zbura cu aripile taiate-cad-ma zbat inutil,ating pamantul si...eram moarta de mult...
Zambesc imaginandu-ma in fata ta.Ochii mei si ochii tai se privesc din alte universuri.Suntem aceeasi,aceeasi inima cu doua jumatati.As vrea sa-mi spuna ce gandeste...nu esti tu pentru ca eu fac parte din tine-nu sunt eu pentru ca faci parte din mine.Amandoi si nici unul INTREG.
I am your girl...

Un comentariu:

Alex spunea...

ai scris frumos, ingeraso...