luni, 8 octombrie 2007

operatiunea let's shop

Am i or am i not addicted to shopping?this is the question.Cu banii in portofel,cu portofelul in geanta si hotarata ca in scurta mea "plimbare"pana la facultate sa nu achizitionez nimic,am plecat azi dimineata in oras...ei bine socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...doar trebuia sa compensez faptul ca aseara nu am cumparat nimic desi am fost prin "imensul" si ieftinul nostru mall(nu ca n-as fi vrut dar uitasem portofelul acasa-slava Domnului).Asadar cum era sa nu-mi amintesc de geanta gri pe care o vazusem aproape de unirii intr-un magazin cochet sau de faptul ca am nevoie de spray pentru protectie termica de la boots atunci cand am trecut pe langa sensiblu.Noroc ca la un moment dat un firicel de ratiune m-a izbit si am lasat portofelul la locul lui amintindu-mi ca mai trebuie sa mai si traiesc o saptamana din banii aia caci altfel il goleam.Ma pricep sa strang bani pana ii cheltuiesc :> Macar nu-mi cumpar lucruri inutile-ha ha auzi justificare.Cunosc persoane mai addicted decat mine asa ca momentan ma incurajez singura spunandu-mi:bine ca n-ai ajuns ca...
So what do you think?Am i the WORST SHOPAHOLIC you ever saw?Don't answer to that...let me still feel good about myself

Niciun comentariu: