marți, 30 octombrie 2007

live




In sfarsit e marti!Aseara dupa ce scrisesem eu cu inversunare despre cat de mult urasc eu ziua de luni si de ce a picat netul si n-am putut sa postez nimic.
Azi este marti...v-am spus eu!uite e soare,s-a schimbat vremea o data cu dispozitia.Arati cum te simti(bine ca nu m-a vazut nimeni ieri :)) Ziua d luni a adus cu ea conflicte dar azi e soare si totul e uitat.Vreau sa zambesc(dar sa am si de ce).
Sa pot sa admir sau sa critic fara sa fiu condamnata pentru asta.Sa ma pot exprima liber.Sa nu dorm toata noaptea si sa nu aiba nimeni vreo problema cu asta.E somnul meu si fac ce vreau cu el.O viata avem si doar o tinerete d ce s-o dormim si pe-asta!Treziti-va,nu mai dormiti,intrati in priza vietii.Timpul nu asteapta pe nimeni.Astazi este momentul sa faci tot ce iti doresti,nu maine ci azi.
Let's do something stupid,scandalos but yet so brave,fun and amazing!Let's wake the fuck up and live...
Plec la facultate...ma duc sa traiesc

Niciun comentariu: