joi, 5 iunie 2008

serendipitate

Am inceput sa-mi amintesc de mine intamplator,cautand un sens zilei.Vorbesc si rad sincer plimbandu-ma pe strazi cu miros de tei.Sunt cu tine si mi-e bine.Vorbim de amintiri ce nu dor,de oameni calatori si de iubiri trecute...te cuprind din senin in brate si ma strangi cu tandrete.Uite-ne!doua siluete ce se pierd in umbra.Inspir adanc vrand sa patrez permanent momentul.Fugi caci te astept pe banca fumand o tigara,te vad,te vreau,te am.De ce sa visez cand esti tu aici?Pot avea tot ce imi doresc asa ca refuz clisee si te vreau pe tine.Imi mangai parul,degetele iti aluneca in jos pe brat...am uitat sa imi aduc aminte.
buna-imi esti drag!sunt singura doar in amintirile mele.Plec spre tine caci a ta usa mi-e deschisa permanent.dormim imbratisati si nu visez.Azi sunt aici in realitate.

Un comentariu:

AnimeGi spunea...

:) fff frumos :)