duminică, 4 noiembrie 2007

din categoria metroul

Metrou,joi ora 1 pm.Am alergat dar a plecat din fata mea.M-am asezat pe scaun pregatita pentru cele 10 minute de asteptat.Prin fata mea trece o doamna cam la 35-38 de ani impreuna cu fiica eu de aproximativ 10 ani.Doamna,draga de ea,tare "moderna" cu haina scurta de piele(ca de roacheri-semana cu a mea ;P),cizme de piele pana la genunchi,machiata strident si cu o coafura anii '90 parca desprinsa dintr-un videoclip al lui Bon Jovi.Analizand-o cu grija(caci la metrou asta se face daca pierzi trenu') descopar in multitudinea de gesturi ca doamna,draga de ea,mesteca-pardon flencanea de zor la o guma/cingo/ciunga.Problema nu era ca mesteca o guma ci modul nefiresc si senzational in care o facea.Cred ca ma uitam insistent sau chiar ma holbam dar nu puteam sa-mi iau ochii de la ea.Probabil ca este o adevarata arta sa stii sa faci ce facea ea-cu gesturi ample,aruncand bucata dintr-o parte in alta a gurii,de aproape ca o si vedeam la cat de mare casca gura(cred ca era hubabuba :>).Sa nu mai spun de zgomot-un flencanit aparte,nemaiauzit de mine pana atunci,o rezonanta puternica de si cel mai surd intorcea capul sa vada curios minunea.Si mesteca,si mesteca,cu mai multa pasiune si placere decat daca ar fi facut sex.
Fetita...probabil ca era obisnuita...ma intreb numai daca si ea la randu-i stapaneste arta flencanitului la fel de bine ca mama.
Timp de 10 minute am fost fascinata(era cat pe-aci sa pierd iar metroul) de faptura ce-mi iesise-n cale.Guma nu s-a plictisit si nici doamna,draga de ea,de molfait...M-am urcat in metrou...Cate grozavii!Cate talente!

Un comentariu:

brash spunea...

Oral? :)