vineri, 4 aprilie 2008

cand ploaia...

Azi ploua iar cand ploua bei cafea cu lapte in fotoliul comod si privesti stropii zapaciti ce se lovesc brutal de geam.cand ploua imbratisezi si iti amintesti de ieri cea cu soare.N-am iesit din casa decat de dimineata cand inca ploaia era o amenintare.Am fugit de la Gabi cu fusta in geanta si pantalonii ei pe mine calcand in toate baltoacele doar ca sa aud ploscaind apa sub talpile mele.Ploua azi iar eu incerc sa zambesc spre seara dar ploaia nu ma lasa...vreau soare caci el imi da contagioasa mea buna-dispozitie.Maine vom inota in raze,ne vom balaci in vise de vara cu marea intr-un buzunar si muntele in altul.Doar tu imi esti iubire...daruieste-mi realitate ca-n vis si vis de realitate.Sunt pentru ca ma reflect in ai tai ochi...vom fauri cuvinte din tacere si vom vorbi mut in semne de dorinta.credendo vides!

Un comentariu:

Alex spunea...

mda, ingerasha gandeste frumos... si scrie si mai si ;)
Ai grija de zborul tau !