sâmbătă, 12 aprilie 2008

despre lucruri comune


iubire.de cate ori pe zi nu auzim acest cuvant!si cata insemnatate are.pentru cei ce depind de ea reprezinta tot iar pentru cei ce au uitat-o...si-o vor aminti iar atunci vor uita de ei.Ratiunea a disparut si iar nu reusesc a ma controla.Cumpatarea pentru mine nu exista,nu-i gasesc definitia in amalgamul de ganduri.Totul sau totul-nimic nu accept.Refuzul ma inversuneaza,ma conduce la extreme.Sunt o rasfatata-recunosc,si ce daca!
Nu poti masura iubirea in cantitati asta credeam dar poate poti din moment ce simt ca pot iubi mai mult sau mai putin.iubesti sau nu.stiu ca nu stiu ce stiu-multumesc aristotel ai dreptate.de-as putea numai sti.de ce inconstientul nostru e mult mai constient decat constientul?detine multe dintre raspunsuri dar nu vrea a le impartasi.
Te-ndepartezi incet,te detasezi si iar ofer prea mult prea repede si iar raman singura distrugand totul in timp ce pasesc peste toti.opreste-ma undeva unde voi fi fericita caci nu vreau a cauta o eternitate momentul meu.fericirea este in lucrurile marunte...dar m-am saturat si plictisit de atatea lucruri marunte.Gaseste altceva,arata-mi altcumva numai fa ceva.nu pretind a fi eu intotdeauna,sunt mereu alta involuntara stare de fiecare data.eu sunt toate.nu inebunesc din prea multa iubire ci din prea putina.sunt pe margine din nou.privesc in jos dar nu vreau sa cad-urasc starea aceea,e ca o apa ce nu ma lasa sa-not.ti-as picta privirea si memora sarutul dar va fi altfel.cumpar fericire pentru a o oferi in dar.
un zambet si doi ochi ascund infinitul.da-mi voie sa-ti vorbesc...iubire

Un comentariu:

Alex spunea...

imi place "lectia" ta de iubire... si iti multumesc... take care !