marți, 22 aprilie 2008

jurnal de iubiri

caut iubirea perfecta.intre noi simt un zid,oare il vom putea darama?te vreau pentru ca te incapatanezi a nu mi te darui.as vrea sa-mi ajunga ce am dar nu este asa...adun franturi de iubire in speranta completarii uneia.imi este frica si n-ar trebui.da,doare si este atat de urat totul cand doare...curg si lacrimi,se-nrosesc si unghiile.dar doare atunci cand iubesti si prefer sa iubesc decat sa nu simt nimic.nu-ti fie frica de prea mult ci de prea putin.da!am mult de daruit dar pretind a si primi-egoismul se spune ca nu exista in dragoste...eu cred ca o data cu ea vine si egoismul,dorinta de a o/il pastra numai pentru tine.Nimeni nu apartine nimanui si totusi...da,totul este relativ...si totusi.iubesc pentru ca altfel m-as sufoca.ma iubesti...sa nu-ti fie frica

2 comentarii:

Alex spunea...

o "fila" din jurnalul iubirii... un pic trist "jurnalu"... dar cred ca vorba ta: totul e relativ... buna noapte !

Unknown spunea...

cine-a zis ca egoismul nu exista in dragoste? Cand iubesti, automat persoana de langa tine vrei sa iti apartina, deci...