duminică, 6 ianuarie 2008

Carti si anul nou


Am trecut si-n 2008.Bine v-am gasit!sper ca mai frumosi,mai veseli,mai norocosi si la fel de fideli cititori ai blogului meu :p .Si sper nu in ultimul rand cu mai multe maniere si spun asta deoarece plimbandu-ma astazi printre rafturile Carturesti-ului am dat peste "Codul bunelor maniere in Romania"(de parca manierele tin de tara!ma intreb daca o sa scoata si "Codul bunelor maniere pentru albi sau pentru cei cu ochii verzi).Si respectiva carte avea o "banderola" pe care scria -bestseller,vandut in 500 000 de exemplare.Eu una am ramas inmarmurita si cu o intrebare pe buze:daca s-au vandut atatea exemplare,unul la 40 de oameni,ma intreb atunci LE-AU SI CITIT? caci daca le-au citit inseamna ca n-au retinut nimic,macar de-as intalni un om din 40 care sa stie sa aplice bunele maniere.Sau poate a fost doar un produs al agentilor de marketing menit sa atraga mai multi cumparatori de genu':Uite bai cati au cumparat cartea asta hai sa o iau si eu ca doar n-o cumpara astia degeaba!E uimitor cum functioneaza mintea umana.

Am fost sa-mi cumpar o carte pe care nu o aveau...am plecat acasa cu-n semn de carte si cu intriga datorata numerosilor "cititori de maniere"

Un comentariu:

Ana St. spunea...

la cate pretentii au unii care mai si zic ca au citit codul bunelor maniere....dubios :-S