miercuri, 9 ianuarie 2008

Romania cea de toate zilele

Ati observat ca aproape in fiecare luna mai apare cate o revista noua,interesanta,ce ne ofera articole captivante,nesuflate,ce au ca tinta un cu totul alt public decat cea aparuta luna trecuta,cu si mai multe poze,caci trebuie sa inteleaga tot omul ce se "scrie" acolo?Reviste despre caini,pisici,masini, moda,moda,haine,moda, politica,make-up (machiaj nu se mai spune),sanatate,fitnes, mancare si nu in ultimul rand reviste cu un grad marit de nuditate.
Dimineata,ora 6 in metrou(that's where all the action seems to happen)intorcandu-ma de la o intalnire intre vechi prieteni, pe jumatate adormita si neavand nimic mai bun de facut ma uit discret pe revista doamnei din dreapta ce "citea" foarte absorbita "Viata Oanei Zavoranu in imagini"(o alta domnisoara inteligenta,cu voce buna si cu o personalitate extraordinare despre care nu vreau sa vorbesc acum).Dupa ce am studiat cu atentie imaginile,doamna a dat in sfarsit pagina ca sa descopere alt articol interesant ce ne informa ca 98% dintre femei sunt nemultumite de corpul lor(scris intr-o bulina rosie cat jumatate de pagina-trebuia sa umple pagina doar nu erau sa o lasa asa) si ca 69% ar dori sa treaca la marimea 0.Ramasa profund impresionata de revista eram cat pe ce sa o intreb pe doamna ce revista este ca tare as vrea sa o cumpar si eu...n-a fost nevoie caci intr-un colt era trecut cu mandrie "Ciao!".Chiar nu pot intelege ce fel de persoane sunt cei ce cumpara astfel de lucruri.Ce scuza bine intemeiata pot avea?Cat de plictisit de viata si de ignorant sa fii sa citesti asa ceva?Am ajuns la Unirii,doamna a coborat impreuna cu minunata ei revista.
Langa mine se aseaza apoi un domn cu un ziar in mana.Cat m-am bucurat...poate aici sunt lucruri interesante ca doar barbatii nu citesc barfe...Cred ca domnul a sesizat dorinta mea de a-i citi ziarul pe furis ca tot tragea si-l intorcea si-l inclina numai sa nu citesc eu(de parca daca citeam ii furam literele de pe foaie).Stire mare de doua pagini "I-a sabia dreptatii Gigi!",cred ca v-ati dat seama despre care Gigi era vorba iar sabia "dreptatii" era arma pe care un confectionar de arme vroia sa i-o daruiasca lui,pana aici totul ok.Urmatoarea pagina, mare cat o zi de post "Ana-Maria Prodan si Bombonela isi micsoreaza sanii" va dati seama ce tragedie,ma mir ca n-au facut petitie pentru a impiedica oroarea.Ultima pagina "Are ceasuri de 850 000 de euro" si figura unuia pe care nu l-am vazut in viata mea si "Mariah Carey o ataca pe Jenifer Lopez -mai bine cant cu un porc!".Abia cand domnul a inchis ziarul am putut sa citesc numele tabloidului...ghiciti?-Libertatea-cred ca imi era prea somn de nu mi-am dat seama din prima,am fost insa sigura atunci cand pe coperta se lafaiau doua perechi de sani goi care faceau deliciul domnului ce se holba ca la Playboy.
Fenomenul o fii local sau toata planeta s-a tampit?Pana voi afla,cum spune si Badea "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

3 comentarii:

brash spunea...

E suficient sa incerci The Sun, Bild sau orice alt tabloid din afara. Moda cu publicatiile de duzina nu e inventata de romani. Singura problema e ca tara asta are mai multa presa decat pot duce consumatorii.

Ana St. spunea...

Ce porcarie...asta vad si yo zi de zi in metrou...numai libertatea,toti stau asa alinitai pe scaune cu cate o libertatea(sau un ciao)in mana si citesc total absorbiti de acele idei"filozofice" exprimate acolo...ce sa mai zic....rusine ca se lasa tampiti in halul asta :|

Ana St. spunea...

app...iti recomand o mel de la Thievery Corporation-Marching the hate machines into the sun :X