luni, 28 ianuarie 2008

suparare pe nimic


Aceasta este una dintre poeziile mele preferate descoperita acum 6 ani.Nu v-o arat pentru ca sunt suparata ci pentru ca imi place atat de mult...

Sunt suparata pe tot si pe nimic
Pe umbrele ce-mi lumineaza calea
Pe vorbele ce-mi dezgusta gandirea
Pe privirile ce-mi rapesc lumina ochilor
Pe tine si pe nimic.
Pe-o lume ce-mi reneaga existenta
Pe-un vis ce se-nvaluie-n nedreptate
Pe-o iluzie ce mi-a distrus auzul
Pe dans si pe nimic.
Pe serile in care ma visai
Pe mainile ce-ncet ma strangeau
Pe buze dulci ce le-am facut amare
Pe toti si pe nimic.
Pe pasii ce-mi urmaresc scrisul
Pe florile ce moarte zac in vaza
Pe drumurile ce-ai pasit,
Pe departari si pe nimic
Pe-un zbor ce nu va fi al meu
Pe nimicul totului ceresc ma urc,
Ma-ndragostesc...mor

Niciun comentariu: