joi, 24 ianuarie 2008

cenusareasa vs elodia

Sincera sa fiu nu vroiam sa scriu despre asta pe blog deoarece mi se pare stupid sa insist si eu pe acelasi subiect ca cei de la Otv dar un prieten m-a rugat sa-mi arat indignarea asa ca...
Va aparea episodul 101 despre Elodia-cand am auzit credeam ca cineva face o gluma foarte proasta dar era foarte adevarat,Dan Diaconescu prin nu stiu ce minune a reusit sa faca audienta din acelasi subiect de 101 ori...incredibil as spune eu mai ceva ca dalmatienii!Dar totusi povestea asta a ajuns prea departe,femeia aia e moarta lasati-o sa se odihneasca in pace.Ce are crima asta atat de deosebit fata de altele?Pentru cei ce nu stiau oamenii pun statusuri la messenger despre Elodia si au aparut si bancuri.Mie chiar nu mi se pare amuzant!Prostia generala nu inceteaza a ma surprinde,poate sunt eu o optimista incurabila care inca mai spera ca oamenii vor renunta la televizor si vor prefera o carte,sau o sacosa textila in locul unei pungi de plastic but that's just me.Anyway azi am aflat nu numai ca oamenii se uita la televizor dar ca nici nu se plictisesc de acelasi subiect dezbatut iar si iar,dovada fiind ratingul pe care il are emisiunea.
Am fost curioasa si am cautat pe Google "Elodia" cuvant soldat cu 580 000 de rezultate pe cand "Basescu" ,cu 620 000...nu departe,nu?Elodia a surclasat-o chiar si pe Cenusareasa care n-a avut decat 17.900 de rezultate.Ma intreb ce va urma,vor face film,vor publica o carte,vor fi reclame cu Elodia caci cu Columbenii deja sunt?Cand va inceta Elodia sa existe chiar si dupa moarte?Cand se vor trezi oamenii din prostie?La intrebarea aceasta imi pot raspunde singura...
Ma iertati daca am intrat in "hora elodia" dar nu puteam trece cu vederea.Sa ne auzim de bine si poate Diaconescu isi mai cumpara un Rolls Royce...pe "spatele" Elodiei.Planeta moare dar lumea nu-si da seama pentru ca sunt prea preocupati de Elodia.
Telenovela continua.Eu nu.

Niciun comentariu: