vineri, 1 februarie 2008

ghiocei cu miros de iarna


Azi am cumparat primii ghiocei.Acum imi pare rau gandindu-ma ca cineva le-a curmat viata pentru a ajunge in vaza mea.Le este cald...prea cald...s-au deschis ca-ntr-o minune de cum am intrat in casa.Sufera,ii dor tulpinile taiate ce se-neaca acum in apa cu miros de clor.S-au prabusit deznadajduiti peste margine,vor sa fuga iar in pamant,la frig,in primavara.Au fost 3 buchetele pentru fiecare sentiment ce-l nutresc.Iubesc prea mult sa iubesc.A venit primavara in mijlocul iernii...nu o vreau inca.Mai vreau nasuc inghetat si maini incalzite in mainile tale.A venit primavara si iar ne vom instraina.Vor trece si ghioceii cu miros de iarna.Hai sa privim cerul intinsi pe iarba proaspata,stiu ca nu e acum dar apoi.Hai sa ne plimbam rataciti prin locuri cunoscute.Rad.Fug si las ghioceii in urma.
Imi mai simti inca in nari parfumul...

Niciun comentariu: