miercuri, 13 februarie 2008

primul pas

Inaintea mea este abisul.Stau aproape,foarte aproape de margine si privesc in jos.Este acolo si ma tinea de mana sa nu cad.Orasul se vede departe,ca-ntr-o imagine micsorata.Multe lumini si totusi atat de intuneric.Azi nu scriu si nu visez,azi nu traiesc decat un pic.Azi sunt invizibila chiar si pentru mine.Nu incerca sa deschizi usa,n-ai nici un drept sa-mi spui cand,unde,cum si de ce.Sunt hotarata sa nu mai fiu nehotarata...trebuie sa intervin in viata mea.Nu stiu de ce dar traim doua intr-un singur corp.Eu si ea,eu si ea.Doar ce simt,nimic logic sau rational.Cum explici un sentiment?!nu ai cum...exista doar.maine va fi soare si voi zambi...

2 comentarii:

Anonim spunea...

si azi e soare, si maine va fi soare :P

Alex spunea...

pai nu trebuie s aiti doresti sa fii ...angel... aici ai scris frumos, ai scris ingereste... sau cel putin mie mi-a placut... am citit mai multe articole , scrii interesant si mi se pare ca esti un pic schimbatare... nu stiu daca e ok sau nu, doar asa mi se pare...
Ai grija de tine si de zborul tau si sa ai o zi insorita !