joi, 7 februarie 2008

a week ago

Am uitat sa va povestesc ce mi s-a intamplat la metrou.Eram cu mama acum o saptamana ne intorceam de la cumparaturi.Am intrat la metrou,inaintea noastra au zbughit-o doi copii,sa tot fi avut 9-10 ani.Trec pe sub barile metalice.In statie 3 paznici plus vanzatoarea de la casa.Fara sa se sfiasca de nimic,cei doi baieti s-au postat in fata mea,refuzand sa ma lase sa trec."Ce faci papuso?Ai o guma ca te sparg?".Am ramas tampita cand am auzit.Partea proasta este ca ignorandu-i si incercand sa-i ocolesc mai mai sa imi dea si una...asta de fata cu mama si cei trei domni paznici care intr-un final au binevoit sa spuna plictisiti:"Ma!".Au disparut apoi insa mirarea mea nu.Oare sa ajungem sa ne fie frica chiar si de niste tanci?Where is this world headed to?
Asta a fost tot,ma intorc la treaba.Doua examene si am terminat.

Niciun comentariu: