luni, 25 februarie 2008

ratacire


Ma privesc pe geam.Ma sprijin de singurul copac din imensul pustiu.Am plans,am reusit in sfarsit sa plang...si a durut atat de tare.Fiecare lacrima era un chin.Vantul puternic imi usca pielea si-mi ravasea parul.Cand s-a terminat visul pentru ca fantezia sa inceapa?M-am pierdut in tumultul vietii,m-am ranit incercand sa lupt impotriva curentului.Am intrecut limita jocului iar durerea le-a rapit ultimele puteri.Eram mai presus de oricine si orice,eram importanta pentru ca stiam sa privesc,sa ametesc,sa tulbur.Ma evapor sub soarele timpuriu de primavara.Opreste-mi disparitia!Am devenit stare lichida varsandu-ma intr-un borcan de pe masa...gaseste-ma si vindeca-ma de egoism.Iar fug fara sa stiu unde.Iar simt fara sa stiu ce.Iar sunt fara sa exist.Sunt divizata pentru fiecare vis al lor incat din mine nu a ramas decat o amintire in priviri.Iubirea ne face rai si meschini.O alung.N-o mai vreau caci doare,ratiunea nu.Refuz sa traiesc in realitate dar nici in vis nu ma vreau a fi.Cauta-ma si da-mi un raspuns;m-am pierdut in tumultul vietii si doare...

5 comentarii:

Alex spunea...

cine te-a suparat ? cine vrea sa te faca sa nu mai iubesti ? iti imprumut aripile mele pentru un zbor mai linistit si pentru regasiri ingeresti... nu fii trista, iubirea nu doare mereu...
O zi insorita si plina de zambete sa ai !

aripi de inger spunea...

Sunt suparata pe mine.multumesc pentru oferta dar aripile nu se imprumuta sunt mult prea pretioase.Ma voi inalta iar,ca de fiecare data.O zi frumoasa si tie!

Alex spunea...

atunci te astept sus...

Anonim spunea...

Curajul rezolva multe probleme...

Adina spunea...

De obicei pt atfel de stari, chiar iti face bine sa fugi. Si dupa aceea ai sa vezi ca stii unde sa te intorci.