miercuri, 6 februarie 2008

purple afternoon


In sfarsit am reusit sa ma vad cu Gabi dupa doua saptamani de "azi nu pot eu, maine nu poti tu" si tot asa.Initial am vrut sa mergem in Amsterdam Cafe asta in jur de ora 12(ne-am gasit si noi cand sa ne intalnim...dar locul nu era important ci faptul ca ne vedeam si mai ieseam din casa).Cafeneaua era inchisa,no surprise there,am mers la Monaco...inchis.Hai sa mergem in Kartel spune Gabi...ajungem in fata cafenelei...era deschis...ceva ne retinea totusi,nu ne simteam in dispozitie pentru rosu.Hai in Market 8 ca tot incercam sa mergem acolo de asta vara.M-am simtit extraordinar.Era perfect ce cautam...so purple.Azi am uitat si de obsesii si de griji...chiar si de examene.So,let's do that again!And soon!Purple afternoon with muffins and my dear friend
Btw daca vrea cineva sa ma lase sa-i pictez peretii...please tell me...i'll be glad to

Un comentariu:

brash spunea...

Si gri, nu uita de gri :) Hmm! Ma mai gandesc daca sa-ti dau peretii pe mana. Intai sa le trag eu o spoiala.