duminică, 3 februarie 2008

putin despre multe

As putea sa scriu despre multe azi...am in gand o multi de idei.Sa va povestesc iar din categoria metroul?De teatru si piesa oribila ce am vazut-o aseara?Sa va spun cat de greu am facut o vanzatoare sa inteleaga diferenta intre apa plata si cea decarbogazificata partial?Poate de cum am trecut cu bine prin maratonul cumparaturilor la cora?Sau cum iar m-am prins visand cu ochii deschisi cand trebuia sa invat,cum mi-e dor sa iubesc sau doar sa iubesc?Cum as vrea si azi sa ma inviti sa ne plimbam pe strazile albastre?V-as povesti despre iubiri imposibile si oamenii ce si le doresc...da,exista si asemenea dorinte,dar poate alta data.Despre secrete si sentimentul bucuriei de a pastra unul pentru cineva,de a fi partas la nou si nesabuit...nici asta.V-as spune cum imi doresc sa zbor dar iar m-ati acuza de vis ca de-o infractiune.Vreti sa stiti ce a mai facut doamna De Burg...nu acum...
Imi este dor...dor nebun de nou,de sarutari,de munte,de ras sincer,de necunoscut,de mister,de doua maini frumoase,de singura cafea ce mi-a placut,de priviri jucause evitate subtil din teama de a nu te da de gol,de fotografii,de ingeri,dor de tine si de mine si de mine cu tine.tie de ce ti-e dor?

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca ma cunosteai as fi zis ca vorbesti de fapt despre mine dar asa... nu mai am ce zice.

mi-e dor de tot ce ai mentionat si tu, dar in plus, mi-e dor de mare :(( de vama veche, de libertate, de iesit dintre betoane, in mijlocul naturii...

si mai e mult timp pana la vara :-<