vineri, 16 noiembrie 2007

balul dobitocilor

scuze,am vrut sa spun bobocilor.Printr-o nefericita intamplare am ajuns in club R3 la un bal.Nu mare mi-a fost mirarea cand in jurul meu se agitau de zor numai fete "inteligente".Ne-am asezat la o masa pregatite sa vizualizam desfasurarea missurilor.A inceput prezentarea si o data cu ea si dezamagirea mea...de aceea nu-mi plac mie concursurile de genu'.Priviri critice de parca ar fi concurat pentru miss univers,huiduieli,comentarii deplasate...un adevarat fiasco.M-a impresionat cu adevarat un domnisorel increzut care la proba de talente a insistat sa ne demonstreze la ce este el priceput-a stat pe un scaun in mijlocul scenei,la costum,fumand un trabuc in timp ce doua pipite imbracate sumar dansau pe(langa) el-si asta sub privirile juriului format din profesori.A venit si proba de "cultura generala" unde au fost intrebari cu un grad de dificultate ridicat cum ar fi:cine a construit coloana infinitului-tacere...sau cine a inventat dinamita.Aici deja aveam nervi asa ca am strigat in gura mare raspunsul in speranta ca aud si concurentii,te-ai gasit!din nou tacere.M-am mai contrazis si cu un nene(mare chestie prin facultatea respectiva)el fiind de parere(gata sa bage mana in foc) ca Newton a inventat-o si nu Nobel.Dupa ce i-am explicat cat se poate de calm si clar,a inteles (cred) intr-un final ca Newton a fost ala cu marul cazut in cap si nu cu dinamita.
Dupa concurs a urmat o scurta pauza in care am reusit sa-mi dezmortesc oasele dansand un pic ca apoi sa urmeze bomba.Cine credeti ca urma sa sustina concert?Habar n-am! :> dar cantau manele(toata lumea era exploziv de fericita la auzirea vestii marete-poate asa se umplea si ringul de dans caci la house nu dansa nici naiba)asa ca frumos ne-am luat catrafusele si i-am bagat in ... masii cu balul lor cu tot.
Cate grozavii!Cate talente!

3 comentarii:

Ana St. spunea...

ce cunoscut suna...hmm...acum unde am mai vazut asta...a da la balurile jalnice ale bobocilor la care trebuia sa ma duc si yo acum ;))

brash spunea...

Lasa ca la alt bal au intrebat ,,Care se aude primul: tunetul sau fulgerul?" Acum e adevarat ca exista doua raspunsuri la intrebarea asta, in functie de cum o intelegi, dar nu cred ca la asta s-au gandit organizatorii cand au pus-o. Si nici miss-ele, cand n-au raspuns.

Mr Sun spunea...

:-? balurile suck.. mai bine, daca tot e sa iti pierzi noaptea.. iesi in alta parte intr-un loc mai micutz.. nu cu o droaie de lume si manelari si etc.