duminică, 11 noiembrie 2007

omus ofticus


Ce-ati alege,nu-l pot suferi sau il urasc?Care-i in fond diferenta?Ce este ceea ce face trecerea brusca de la dragoste la ura sau "nesufereala" (cum spun unii si altii)?

Totul este bun si frumos atata timp cat nu va invadati teritoriul unul altuia sau "nu va calcati pe coada".Numai lapte si miere pana intervine scorpia cu 7 capete si limbi usturatoare de foc numita egoism,oftica,invidie,"bagatul unghiei in gat" sau "rodeala".Viermele ala imputit ce se strecoara pe sub piele,ajunge la inima cea far' de pacat si-si face culcus provizoriu dar cu pagube ireparabile acolo.Asa ajunsesem cand am simtit alarma taraind disperata in cap,anuntandu-ma ca teritoriul imi este incalcat fara permis de libera trecere de cel drag mie.Ce sa fac,sa zic...deja facusem o fata de ti-era frica sa te uiti la mine.Tot sangele mi se urcase-n obraji-deja se vedea ca...ma ofticam.

Sa nu credeti cumva ca aveti scapare.Oricat ati incerca sa va impuneti a nu simti astfel este inutil.Argumentele se lovesc de voi ca sagetile de zid.Poate celalalt are dreptate dar nu!nici sa nu aud-el imi vrea raul si gata.Este numai vina lui ca-mi merge asa de prost in ultima vreme.Aha!deci din cauza lui n-am prins autobuzul,n-am mancat la pranz,nu gasesc alt job sau n-am prieteni(cauze posibile).Orice invinuire se potriveste.Verdictul va fi intotdeauna vinovat pentru toate capetele de acuzare.Nu-i vina ta?!cum adica nu esti capabil?Niciodata!E numai vina lui si punc.

In concluzie asa se manifesta oftica.Specimenul "omus ofticus" il veti recunoaste dupa:

-privire(zici ca vrea sa-ti dea una in cap desi el zambeste)

-te felicita printre dinti sau isi musca buzele in timp ce-i dai vestea cea "buna"

-Dupa administrarea vestii isi va suna prietenul/prietena(asta in cazul in care are) si i se va plange sau va va barfi pe dumneavoastra incompetentul/idiotul sau prostul care a avut noroc chior.

Un comentariu:

Ana St. spunea...

si sa nu uitam si de vena de pe frunte sau de ridul de langa ochi care se cutremura....oftica asta..mana-n mana cu gelozia...firar ea sa fie :D