luni, 12 noiembrie 2007

me and me again


EU visatoare incurabila ce refuza de multe ori realitatea,imi place marea dar muntele e alesul meu-nimic nu se compara cu sentimentul pe care il am atunci cand ajung in varf,mananc orice cu ciocolata in afara de ciocolata :P,imbratisez pe orice ma lasa(i'm a cristi hugger),spun te iubesc des si din toata inima,mint cand e necesar dar nu sa ma apar ci sa protejez,imi colorez unghiile dupa starea de spirit,as fi vrut sa fiu bruneta,prima oara ma uit la mainile oamenilor si ma gandesc la mangaieri,imaginatia imi este o piedica cateodata,beau cola de cate ori pot,uneori sunt enervant de vesela,scriu ce simt si nu ce trebuie,la ceva timp am cate o obsesie ce ma fascineaza,ador culorile,sunt fericita cand fotografiez ceva frumos,as vrea sa fac bungee jumping,imi plac tenesii iar mersul pe tocuri ma ingrozeste,incerc sa nu mai folosesc pungi de plastic,ingerasha mi-a spus o prietena in tabara cand aveam 15 ani,nu ma pot abtine sa nu plang din orice,nu suport tipetele decat daca sunt de fericire,imi place sa ma uit la nori,sa merg desculta-n iarba,de sa nu-mi fac planuri?,sunt egoista,stiu ca sunt inteligenta,ador sa citesc carti despre altceva,imi amintesc costumul de veverita de cand aveam 4 ani,imi place bucurestiul dar il urasc,ma cheama si maria,iubesc sa iubesc si sa fiu iubita...


acum ma cunoasteti...this is me-blue eyed girl here

3 comentarii:

Ana St. spunea...

si mie imi place cola...si nu mai zic de bungee-jumpin :P

brash spunea...

Astept ziua in care o sa mergem la Carrefour cu sacosele noastre frumoase.
Cola? Shame on you! Cum a ramas cu pupicul pe care trebuie sa-l dai daca mai bei?

Mr Sun spunea...

plangi din orice... hmmm... deci la Titanic, i-ai inecat pe toti din cinematograf :))