luni, 19 noiembrie 2007

sfarsit de drumetie




Ne-am intors cu bine(mai putin eu care sunt racita) din minunata noastra expeditie in fagaras.Trebuie sa recunosc ca am fost un pic dezamagita ca nu am urcat pe vf negoiu din cauza vremii dar oricum si la 1500 m a fost bine.Zapada cata vroiai si chiar in plus.Grupul 2PIR a luat fiinta si rasete si cantari vesele de chitara odata cu el.Tare si fals cam asta era mottoul.


Am mers cu autocarul pana in Porumbacul de sus apoi am fost urcati intr-un camion ce ne-a dus pana la cariera ca de acolo sa urcam pe jos pana la cabana.Au mai fost si pantofari dar de!padure fara uscaciuni nu se poate.Ne-am imbulgarit si ne-am trantit in zapada,am facut poze(muuuuuulteeeee poze),in zapada,pe zapada,cu zapada.Ne-am distrat,ne-am imprietenit,ne-am jucat(i'm the mime master :>)am comentat,ne-am bucurat,ne-am dezamagit si iar ne-am inveselit.


Am cautat iele printre turturi si copaci inghetati-nu le-am vazut desi ne priveau.Noi am facut urme in zapada,noi am facut cararea,am lasat o urma efemera...a fost frumos


Multumesc tuturor celor ce nu s-au suparat,ce au cantat,tuturor celor ce au urcat alaturi de mine,ce au zambit si mi-au zambit


imi pare rau pentru tipa din fata grupului caci a fost injurata de toata lumea(mergea extrem de incet).No hard feelings


Ne intalnim peste 3 saptamani la Voina!

Un comentariu:

Anonim spunea...

la voina, nu la voineasa. ;)

Imi place ce am citit. Desfatare pentru ochii.