marți, 13 noiembrie 2007

englezeste

ce naiba se intampla cu mine???spun 2 cuvinte in romana si 3 in engleza.am devenit enervanta chiar si pentru propriile mele urechi dar nu pot sa ma stapanesc.Cred ca nici jargon nu se poate numi limbajul folosit de mine in ultimul timp.Dar ca sa ma scuz intr-un fel mi se pare ca unele cuvinte sau expresii suna mai bine in engleza.Tot n-am scuza.Vorbesc ca cei pe care-i uram pentru cum vorbesc.Nu eram eu cea care spuneam:"Nu cunosc bine limba romana si ei vorbesc in engleza".Oh my!See i'm doing it again!Sa-mi fie rusine.Poate mi-e dor de tari straine in care ma vedeam obligata sa comunic in engleza dar totusi...vreau sa vorbesc romaneste nu englezeste!

3 comentarii:

Ana St. spunea...

las' ca mai bine suna "englezeasca" :P

Mr Sun spunea...

erm.. fuck it.. atata timp cat te faci inteleasa si ti-e mai usor in "englezo-romana"... no problem... pana la urma scopul unei limbi e comunicarea,.. asa ca da-o dracu de limba literara de lemn.. vorbeste cum te simti tu bine, si cum noi te intelegem.
..restul sunt detalii "a la Pruteanu"

thian1899 spunea...

si eu am problema asta, mai mult cand scriu, pt ca problema e ca am si un accent de rus cand vorbesc, sau ma rog, an english speaking disorder.

atata timp cat de adresezi cuiva care stie engleza cred ca e ok. cand te adresezi asa altor oameni... no fun