luni, 12 noiembrie 2007

sentiment




Fragmentul este scris acum ceva timp si l-am postat special pentru colegul meu care pretindea sa scriu mai"cu suflet".Destul de "cu suflet" pentru tine?Si stai linistit ca nu de tine e vorba in text ;P :> Probabil ca dupa ce il vei citi iti vei da seama de ce nu postez texte cu tenta prea personala.E greu a ma intelege...stiu...










Cum poţi minţi cu atâta neruşinare când ştii că tot ceea ce sunt eşti?Aş vrea…m-am săturat de melodii fără versuri,fără instrumente,fără sens!Pun stiloul jos şi respir greu,inspir fiecare literă electronică din mesajul tău scurt.Să te cred?aş putea,aş avea nevoie dar ce fac cu raţiunea?Să o bag în buzunar?Câtă nevoie are lumea de aceste cuvinte.Hai să le multiplicăm în adevăr la infinit şi să le împărţim în mintea tuturor pentru că ea e singura care e necredincioasă.Se chinuie ştiind dar pur şi simplu nu concepe aşa ceva.Aş bea chiar şi-un ceai deşi îl urăsc,doar de ţi-aş vedea adevărata faţă în apa colorată brun-verzuie.Eu zici?Nu sunt eu vinovată că lumea-şi sulfă sentimentele-n batistă la fiecare răceală.Atitudinea unui viitor pare înverşunată împotriva lui.Cui?Doar te-ndepărtez.Nu refuz-iubirea sinceră profundă nu poate speria şi alunga da, dar dacă tu eşti altfel.Ce-ar trebui să fac să te-ndrăgosteşti nebunşte,absolut şi incurabil de mine?Aş fi şi-am fost orice,am făcut şi-aş face orice pentru tine.Pare ilogic,stupid şi infantil dar am trecut peste mine,m-am călcat în picioare doar pentru ca urechile mele să audă acele cuvinte-fie ele şi mincinoase.Te-ntreb,te-nebunesc cu aceeaşi întrebare pe care o repet la nesfârşit.Acelaşi răspuns de fiecare dată şi de fiecare dată mă-ndoiesc mai mult de el.Faptele nu confirmă spusele.E prea mult ,e prea mult cumva să ceri totul din şi pentru…Am inima,mintea,sufletul şi corpul invadat de sentiment şi nimeni nu-l vrea complet.Oamenii resping pentru că le este frică să afle-preferă să trăiască în întuneric.Ce pot face să vindec lumea de insuficientă iubire?Îmi spune şi-l cred dar nu pe el îl vreau.Iar el nu mă vrea pe mine.Va regreta că şterge-că mă respinge,că nu-i sunt de ajuns.
Mă contaminez încet-încet.Ajutoooor!!!Revino la ce erai-te iubesc-te iubesc la fel de mult cum te urăsc




Un comentariu:

Ana St. spunea...

imi place ce ai scris :D...app de cafenea...e chiar pe lipscani langa valea regilor...mai nou insa ma duc pe la valea regilor ca e mai buna cafeaua(ma tine mai mult timp treaza) :P