joi, 29 noiembrie 2007

Zece doar


Zece zile in care n-am mai scris nimic.Zece intamplari ciudate ca-n melodia lui Chilian...zece clipe fara inspiratie,zece moduri de a iubi,de a canta,de a spune-o poezie,zece priviri de la acelasi om,zece metrouri ce-au trecut pe langa mine lasandu-ma in acelasi loc.

M-am plimbat ieri pe strazi cautand un sens zilei:de ce m-am trezit devreme ,de ce-am intarziat la un curs care nu s-a tinut,de ce trebuie sa astept doua ore ceva,de ce nu mai am decat 5 lei in portofel,de ce nu ma invita nimeni la o prajitura cu ciocolata...sensul nu l-am descoperit insa prima oara dupa mult timp am fost doar eu cu gandurile mele ,si n-a fost asa de rau.Sunt permanent eu,eu in mine si totusi intotdeauna sunt mai mult ce vor ceilalti sa fiu decat eu...Eu cea care nu e niciodata sigura ce vrea si de ce alege unele lucruri,dezordonata si totusi perfect ordonata in propria-mi dezordine.

Noua vieti si o minune,sapte numere norocoase,trei sute de idei minunate,opt zeci de "te iubesc-uri" si-un sarut,doua maini ce stau unite,patru ochi ce se privesc trufas...un singur suflet.Zece zile-n care am simtit,m-am simtit dar nu m-am jucat.

O bere,un parfum,apusul de la etajul opt si multi prieteni...zece zile in care n-am mai scris...zece doar

4 comentarii:

vlad berchi spunea...

Iti poti tine rasuflarea zece secunde? Poti iubi zece vieti si apoi sa vrei alte zece? Intinde palmele, si atingele de ale lui. Zece degete, sperante si tot atatea vise. Acum respira. Adanc. Zece secunde, si o minune. De a fi, de a iubii, de a darui.
Si nota zece pentru ganduri. Minunate.

thian1899 spunea...

par sa fi fost zece zile frumoase. dar e un numar prea rotund. am o chestie mai degraba cu numere impare.

vei primi, sper, si o invitatie la o prajitura cu ciocolata. trebuie sa se sesizeze cineva :)

Anonim spunea...

si eu sper caci mi-e pofta de prajitura cat despre numar...numerele pare iti dau o senzatie de implinire,de forma,de realizare-zece s-a nimerit sa fie caci eu prefer cifra 7 sau 3 ;p

Ana St. spunea...

daca iti place jazzul ai putea sa asculti si jamie cullum(my favourite) asta pt zilele mai vesele sau ceva mai melancolic coltrane :D