marți, 20 noiembrie 2007

intamplari intamplatoare

O zi absolut normala de ma si intrebam ce o sa scriu azi pe blog...dar spre seara mi-a venit subiectul.Ma intorceam linistita de la facultate,intru la magazinul din apropiere cumpar o paine de 0,75 lei(LEI nu RON cum mai spun multi dintre idiotii romani care nu stiu care este moneda nationala)si la care am primit rest bineinteles 2 caramele caci banii nu se mai poarta decat daca vrei sa cumperi ceva nu si cand ti se da rest-atunci sunt bune caramelele,gumele de mestecat(am un buzunar de gume-le strang caci poate fac de-o paine :>)si eugenii cand ai noroc de-o vanzatoare cumsecade.De obicei nu cumpar paine ambalata caci credeam ca e cea care contine cei mai multi conservanti;azi am luat paine normala dar care avea o mica eticheta pe care,cand mi-am aruncat privirea,scria:produs din-faina,drojdie,sare,GLUTEN,AMELIORATORI-FAINA SOIA,DEXTROZA,ACID ASCORBIC,TRICALCIU,FOSFAT,LCISTEINA(nici nu pot citi cuvantul macar),FOSFOLIPAZA,PROPIONAT DE CA.E cazul sa mai adaug ceva?...
Si dupa ce mi-am revenit din uimire am reusit sa observ fugitiv in timp ce treceam pe langa un pass pres o revista dedicata exclusiv manelelor si manelistilor-ca sa fie si ei mandri nu de alta...o fi revista pentru care cautau redactor http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/amg-press-srl-redactor-revista-de-manele/78212
Si uite-asa am gasit si ce sa va scriu...cine stie poate cumparati si revista respectiva :) :)

2 comentarii:

Ana St. spunea...

in mod sigur o sa-mi iau si yo revista aia :)))

Mr Sun spunea...

mai e paine de 0,75? ..... la mine e 1 leu greu :(
am auzit ca la cantina la facultate e "eftina" mancarea.. cica cu 50 de mii esti imparat :))